BoekenTwitter

De beste boeken over Twitter

Home Boeken De beste boeken over Twitter

De 3 beste boeken over Twitter

Over Twitter zijn talloze boeken verschenen, van handige beginners handboeken tot gedetailleerde marketing boeken. Het feit dat je maar 140 tekens in een twitter bericht kunt gebruiken betekent duidelijk dat er nog veel meer over gezegd kan worden dan binnen de limiet van 140 lettertekens past. Hieronder hebben we een selectie gemaakt van de beste Twitter boeken van het moment.

Ontdek Twitter door Miriam van der Have

Miriam van der Have beschrijft op heldere wijze en begrijpelijke bewoordingen wat Twitter is en wat je ermee kunt doen. Je leert welke functies Twitter heeft en hoe je deze kunt gebruiken om contact te houden met vrienden en familie. Er wordt ook uitgelegd hoe je Twitter zakelijk kunt gebruiken en er wordt aandacht besteed aan privacy en veiligheid. Dus of je nu een beginner bent of al een tijdje met de app werkt, dit boekje staat boordevol tips en trucs zodat je meer uit Twitter kunt halen.

De Twitter story door Nick Bilton

Als je benieuwd bent naar het verhaal achter dit social media bedrijf, dan is dit boek wellicht de moeite waard. De schrijver Nick Bilton vertelt het verhaal hoe een kleine startup uit Silicon Valley in de Verenigde Staten heeft kunnen uitgroeien tot één van de grootste social media platformen ter wereld. Het boek vertelt op indringende wijze over hechte vriendschappen en verraad, macht en een rotsvast geloof in je idee.

Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten door Maaike Gulden

Wanneer je Twitter wilt gebruiken als bedrijf biedt dit boek de nodige handvatten. In haar boek ‘Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten beschrijft Maaike Gulden hoe je ook als zakelijke gebruiker meer uit Twitter kunt halen. Je leert hoe je een trouwe community rond een merk kunt opzetten en hoe je boeiende content kunt maken zodat deze community betrokken blijft bij je merk. Het boekje belooft wat de titel zegt, want je leest het in ook echt in 60 minuten uit en bent ook nog eens een hoop wijzer geworden over Twitter marketing, personal branding en hoe je Twitter kunt inzetten voor acquisitie en klantenservice.

About the Author

Tomas van der Laan

Thomas heeft een scherpe blik op de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van social media en daarmee Thomas zich in korte tijd gevestigd als een autoriteit binnen zijn vakgebied.

Tomas van der Laan

Thomas heeft een scherpe blik op de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van social media en daarmee Thomas zich in korte tijd gevestigd als een autoriteit binnen zijn vakgebied.

Andere Boeken artikelen